Після випуску оновлення Minecraft 1.16.20 (Bedrock) робота над даною версією гри не припинена. На платформах Nintendo Switch та PS4 вийшли відповідно ще одна бета-версія та оновлення. В теперішній бета-версії окрім виправлення багів є і ряд серйозних змін.
Загальні нововведення
- Текстури лави та води тепер видимі після встановлення блоку слизу або меду над ними.
- Портали в Енд повинні коректно розрахувати відстань до центра блоку при визначенні точки виходу.
- Рослини і ростки будуть коректно рости на межах чанків.
Конструкційні блоки
- З екрану експорту трьохмірної моделі блоку видалено поле назви.
- Виправлено баг невірного розрахунку чанків для блоків, зміни з якими відбуваються у вікні попереднього перегляду.
- Завантаження та вивантаження структур уже не впливатиме на блоки у сусідніх чанках.
- Виправлено помилку, через яку після Reset не були промальовані чітко межі.
Технічні нововведення
- Покращено та виправлено логіку створення сутності. Тепер можна створювати сутності засобами команди execute у багатьох, раніше неможливих, ситуаціях.
- Виправлений баг відображення частинки та контролерів анімації її програвання, з наступним переключенням в інший стан.